WELCOME:D

doing something that wont even work!!

Sunday, January 30, 2011

rain

wahh...bapak aku dah mula sebok
dgn org banjir nihh...
hadoiiiyaii
tu lahh saper suroh x nk pinda kan dah...

mak n ayah aku baru je balik dari serawak
dah kene pegi office pulakk
=.=..
harap harap x der la sampai membawa maut ehh
hmmm
harini aku nak buat aper=.=
hujan x berhenti henti
dari tadii
aku nak ikott atok aku la pegi hospital
hahahXD
keje rumah smua dah siap
dari pukol 12 kott aku buat smlm smpai pukol 1
pagii:D

pastuu adek adek aku ni mmg x boleyh senyap=.=
aku marah nak menangis je keje
dugaaannXD
alep kaw smlm dah bebual
nak onl pukol 10 x onl pon
penat doe aku tggu..
haiyoo
btw
cilanat maner ambek buku science aku SIAKKK!!
aku nak buat sn pon susahh
hadoii...
nampaknye kene la minx kat kembar sebelah rumah aku
hahahaXD

ok guys nak belahh
bosann:D
bye bye

No comments:

Post a Comment